الدورى المصرى

إنفجار خالد الغندور رداً على عبدالحفيظ

رد الإعلامى خالد الغندور لاعب نادى الزمالك السابق على تصريحات مدير الكرة بالنادى الاهلى سيد عبدالحفيظ ويأكد على انه سيببقى فى منصبه بعد كسب الجماهير فى صفه عبر مواقع التواصل الاجتماعى.للتفاصيل من هنا.

ومن ضمن تصريحات عبدالحفيظ اليوم على شاشة قناة النادى الاهلى : “عمري ما هبقى زي صالح سليم وحسن حمدي لأنهم كانوا بيتعاملو مع اشخاص مثل  حلمي زامورا وحمادة إمام وفي الإعلام كابتن خالد لطيف إنما أنا بتعامل مع مرتضى وأمير وبندق”.

ورد عليه خالد الغندور فى برنامجه على شاشة قناة نادى الزمالك : “لا أحب الحديث عن نفسي لكن معلش يا كابتن سيد مع احترامي لك كزميل أصغر مني مش أنت اللي تتكلم على بندق أو أمير مرتضى منصور أو مرتضى منصور”.

وتابع رده : “هتكلم عن نفسي بندق ماله؟ الحمد لله أتقاضى أجري من إعلام المصريين ولم أبكى لإقتراب رحيلي عن الأهلي بوجود مشاكل بيني وبين خالد بيبو من علشان المنصب”.

وأضاف : “نائب رئيس الأهلي كان عايز يقيل سيد عبدالحفيظ بعد ظهوره مع رامز جلال فى رمضان الماضى لكني أقول لك الآن مبروك ستظل في منصبك علشان الأهلي بيتعامل مع السوشيال ميديا على أنها الرقم واحد”.

وتابع حديثه ردا على عبدالحفيظ : “سيد عبدالحفيظ وافق على ظهوره في برنامج رامز جلال علشان الفلوس  مش علشان حاجة تانية وإسماعيل يوسف عضو مجلس إدارة الزمالك كان في مشاكل عنيفه مع مرتضى منصور بسبب ظهوره في البرنامج بس مكنش فى إهانة زى السنة دى “.

وأختتم الغندور تصريحاته قائلاً: “كلنا شوفناالوش التانى لسيد عبدالحفيظ في قناة الأهلي.

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى